کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

نکاتی که باید در فصل امتحانات بدانیم ...


سلام دانش آموزان عزیز:

فصل امتحانات است و به همین خاطر باید در مورد اینکه چگونه تمرکز کنیم که امتحانات را با حداقل مشکل به پایان برسانیم، چند نکته را یادآور شویم.


لطفا ادامه مطلب را مشاهده کنید:
  
*در هنگام امتحان هر چند دقیقه یک بار مقداری به خود استراحت بدهید و دراین زمان بهتر است تا کمی بدن خود را بکشید. این کار باعث میشود تا قلب شما مقداری خون حاوی اکسیژن تازه به مغزتان ارسال کند. در هنگام درس خواندن نیز بهتر است هر از چندگاهی دست از خواندن کشیده و مقداری قدم بزنید.
 
*خواب خوب کمک میکند تا در هنگام امتحان تمرکز بهتری داشته باشید. در نظر داشته باشید یک خواب خوب همانطور که همه شما می دانید هفت یا هشت ساعت است.
 

*بر طبق یک روش خاص رفتار کنید. همیشه سعی کنید یک زمان مشخص برای به رفتن به رختخواب و یا بیدار شدن داشته باشید.این کار باعث میشود تا صبح سرشار از نشاط داشته و همچنین از زود به خواب رفتن شما جلوگیری میکند.

*زمانی را که فکر میکنید ذهن شما بیشترین بازده را دارد پیدا کنید. برخی از افراد روز و عده ای دیگر شب را بهترین زمان برای مطالعه و یادگیری می داند. شما نیز باید این زمان را یافته و طبق آن رفتار کنید. این کار باعث میشود تا بازده کاری شما نسبت به وقتی صرف میکنید بیشتر باشد.



*سعی کنید در فصل امتحانات گوشت قرمز را وارد رژیم غذایی خود کنید زیرا گوشت حاوی آهن، یکی از عوامل مهم برای تمرکز، است.ما به شما خوردن گوشت 3 یا 4 بار در هفته را توصیه میکنیم.

*حتما در فصل امتحانات ورزش کنید. ورزش را به عنوان یک مانع برای درس خواندن در این دوران نبینید. ورزش کردن مخصوصا خارج از خانه باعث میشود تا شما با استرس های ناشی از امتحانات بجنگید.

منبع: مشرق نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد