کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

کلاس زبان انگلیسی تیزهوشان

Think about your dreams --> Plan --> WORK HARD = Success

دانلود پیش نویس کتاب زبان انگلیسی پایه نهم (Prospect 3)



با تلاش شبانه روزی مؤلفین محترم، پیش نویس کتاب Prospect 3 تهیه گردید تا همکاران بتوانند در مورد آن نظرات خود را ارائه فرمایند. البته هم اکنون فقط دو درس اول از این کتاب برای دانلود آماده گردیده است.
  

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 04:23

واقعا جناب امینی تلاش شبانه روزی ؟با اونهمه گاف در سال هفتم و هشتم؟ و شاهکارشون که زبان رو از دو جلسه در هفته به یک جلسه کاهش دادند؟شما لطفا بلندگوی تبلیغاتی این دوستان متکبر نشوید لطفا.

بله قبول دارم اشکال زیاد دارن ولی ببینید این کتابا هر چقدر هم بد باشن خیلی بیشتر از کتابای قبلی زبان بهتر و تو speaking موثر ترند، من که تو انواع مدارس تأثیرشون رو دیدم و واقعا این کتابارو نسبت به کتابای قبلی می پسندم.
در ضمن من نمیدونم اون وقتی که زبان دو جلسه در هفته بود ما چه نتیجه ای می گرفتیم که الان با یک جلسه نمی تونیم؟!
برای من حداقلش اینه که هر جا تدریس می کنم آخر سال اون نتیجه دلخواهم رو می گیرم و حتی در مورد بعضی از دانش آموزان خیلی بیشتر از انتظار نتیجه گرفتم.

علیرضا صادقی فر چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 19:34 http://ندارم

آقای امینی مگه ما تو مدرسه نهم داریم

نه نداریم، ولی واسه همکارا و بچه ها گذاشتم که نگاهی هم به کتاب نهم داشته باشند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد